Tuesday, November 11, 2008

哼写:伤痛

TITLE:伤痛

OPENING:
你在伤口撒上一撮盐巴
是让我心痛的不再说话
心碎之后才懂得来安抚
可是你却重蹈覆辙

我会安静地治疗这道伤口
好让情伤不再隐隐作痛
痊愈之后还留下一道疤
是记念你的过往
================

CHORUS:
只是不想孤独 坐在暗墙角
不想再为你泪流 是真的不想泪流
倔强来个了断 让我自己好好过

我会试着抹去你给我的伤
我会走出自我 走出你给的痛
====================

OPENING:
我确定为这感情捅上一刀
是让我彻底不再想你了
血泪留干是你给我的痛
我不再想你了
是不想挽留这段爱情了
======================

CHORUS:
不想孤独 坐暗墙角
不再泪流 不再为你泪流
倔强来个了断 让我为自己而活

心碎是我不是你
让回忆冲淡你给的伤
让风浪卷走你给的伤

===========================================
p/s:这是我在假期哼哼写写的一首ermm可说是demo吧!
已经有了一个肯定的旋律,可是却没有伴奏;清唱而已haiz...
是首慢的旋律。初次尝试。现在已有首比较轻快的旋律。
可是,副歌不懂要要写什么;因该是说不懂怎样用字眼来形容。

this is one of the demo?!{can i say it as demo} that i done during my holiday.I already simply record a version so that i can remember the melody.This is a sad song{can i say like tat?} a slow melody.By the way I just sang without music,sad to say is no music haizz.. This is my 1st try to complete the whole demo with opening and chorus part. I still have one more demo which is a fast song,but chorus i dun knw who to express it by word,the melody already in my mind.KEEP GAMBATEA!!

No comments: